Bied uw klanten Online Self Service met een Klantportaal

Met een klantportaal deelt u informatie met uw klanten en leveranciers, verlaagt u uw operationele kosten, stroomlijnt u uw klantprocessen, verhoogt u uw klantretentie en realiseert u meer omzet. Een klantportaal biedt uw klanten online 24/7 toegang tot de gewenste informatie en diensten.

  • Structurele verlaging van kosten. Een klantportaal verlaagt uw operationele kosten, stroomlijnt klantprocessen en vermindert communicatiekosten.
  • Meer omzet. Met gerichte klantsegmentatie en -personalisatie kunt u uw klanten passende producten en diensten aanbieden, waardoor betere up- en cross-selling mogelijk is.
  • Meer rendement. Door de verlaging van kosten en de verhoging van omzet zal uw rendement toenemen.
  • Verhoogde klantretentie. Met een klantportaal geeft u uw klanten een sterk verbeterde online ervaring van uw dienstverlening. Dit resulteert in een hogere klantloyaliteit en klanttevredenheid.

Een klantportaal is geïntegreerd met uw interne processen en applicaties, bijvoorbeeld CRM- en ERP-systemen. Datacon maakt hiervoor gebruik van het integratieplatform Mule ESB. Door de inzet van dit platform met standaardconnectoren is integratie gemakkelijk, flexibel en snel te realiseren.